Agrárgazdaság
Újabb médiapartner csatlakozott a Magyarok Kenyere programhoz
Az Országházban került sor a Magyarok Kenyere – 15 millió búzaszem program szervezői és a Magyar Mezőgazdaság Kft. közötti együttműködési megállapodás aláírására, amelynek célja a kezdeményezés kommunikációs és médiatámogatásával, népszerűsítésével kapcsolatos közös tevékenységek kereteinek kijelölése.

A dokumentumot a Magyar Örökség-díjas karitatív program szervezői nevében Jakab István, a jogtulajdonos Magyar Gazdakörök és Gazdaszövetkezetek Szövetségének (MAGOSZ) elnöke, valamint Hájos László, Magyarország legnagyobb agrárszaklap-kiadójának ügyvezető igazgatója látta el kézjegyével.
A megállapodás egy hosszú ideje fennálló, gyümölcsöző együttműködés feltételeit foglalja írásba és teszi hivatalossá, egyben kifejezi a médiapartner egyetértését a program céljaival és támogatási szándékát azok megvalósításához.
A szerződés értelmében a több mint három évtizedes múlttal rendelkező, piacvezető ágazati médiavállalkozás médiamegjelenésekkel segíti a Magyarok Kenyere programot mind az írott sajtóban, mind a közösségi felületeken. Emellett kedvezményes hirdetési lehetőséget biztosít és közreműködik a program keretében megjelenő kiadványok, szóróanyagok szerkesztésében és előállításában, amelynek fejében jogosult a hivatalos médiapartneri cím használatára.

Jakab István és Hájos László
Mint ismeretes, évek óta a Magyar Mezőgazdaság Kiadó munkatársai gondozzák a program kiadványait. A 10 agrárszaklapot és 11 online csatornát gondozó kiadó havonta több mint félmillió gazdát lát el hasznos szakmai információval. A Magyar Mezőgazdaság Kiadóval most megkötött együttműködés nem jelent kizárólagosságot, a felek minden megállapodással további médiaszereplőket kívánnak arra ösztönözni, hogy csatlakozásukkal segítség a jótékonysági program nemes céljait.
A Magyarok Kenyere – 15 millió búzaszem program keretében Magyarország teljes területéről és a Kárpát-medence magyarlakta településeiről ajánlanak fel búzát a gazdálkodók az összefogás és szolidaritás jegyében hazai és külhoni egyházi, állami és civil szervezeteknek, intézményeknek határainkon innen és túl, közel százezer rászoruló mindennapi kenyeréhez járulva ezzel hozzá. A kezdeményezés a gazdáknak köszönhetően alig 10 év alatt a nemzeti szintűvé érett és az egyik legszélesebb társadalmi bázison nyugvó karitatív mozgalommá vált, amelynek hosszútávú, nemzetegyesítő és gazdaságfejlesztési törekvéseihez, üzenetének terjesztéséhez elengedhetetlen a médiapiac szereplőinek hathatós támogatása.
Forrás: MAGOSZ